lördag 31 maj 2014

Tillbaka till verkligheten igen

är jag bara lycklig på alla sätt som finns.


Jag har den stor förmånen att ha ett helt fantastiskt och fullkomligt liv. Kanske har jag helt enkelt hamnat där regnbågen slutar. Kanske är våra liv själva skatten, den som vi tror vi måste leta efter.

Själv varvar jag det underbara livet med min fantastiska familj med livet tillsammans med författare och sådana som fortfarande väntar på att bli det. Det gör jag med njutbart mingel och härligt bubbel och en aldrig sinande ström av inspirerande samtal.

Igår fick jag tillbringa en kväll med härliga inspirerande vänner. Fick en underbar bukett med blommor och så köpte de min bok. Känslan man får när vänner vill och har längtat efter att läsa det man skrivit är obeskrivbar.


Och så tar jag allt i omvänd ordning för allt började ju i onsdags då jag och Caroline Säfstrand åkte iväg till Stockholm för att fira Susanne Boll och Varg Gyllander och deras nya böckers väg ut i världen.

Väl framme i Stockholm började vi med att träffas ett gäng på Storstad för en bit mat och ett glas vin.




Vi drog sedan vidare till själva bokreleasen på Källaren Peder Muur.

Vi välkomnades med rosa bubbel.


Susanne och hennes band Keep it up sjöng och spelade vackert ur soundtracket för boken Hitta hem.



Varg Gyllander höll tal.


Vi andra njöt för fullt av den höga stämningen, nya möten och alla härliga samtal.







Presentbordet var överfyllt av allehanda gåvor.


Efter en helt underbar vistelse i Stockholm bar det tillbaka hem till Skåne.


Nu är jag full av helt fantastisk inspiration som följde med mig hela vägen hem. Sådan man kan leva länge, länge på.

Stort tack Susanne Boll och Varg Gyllander för att jag fick vara med och fira med er!

Jag har använt egna och lånade bilder i en vild blandning och hoppas att det är okej! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar